nasze e-sklepy:

Dołącz do nas!
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli dla branży HoReCa. Nasze produkty są znane w całej Polsce oraz większości krajów Europy.
W relacjach z otoczeniem kładziemy duży nacisk na lojalność, rzetelność i partnerstwo. Tak samo podchodzimy do relacji z naszymi pracownikami, którym zapewniamy atrakcyjne warunki zatrudnienia i stałą możliwość rozwoju zawodowego.

Zapraszamy do składania swoich aplikacji za pośrednictwem formularza lub do kontaktu: tel.: 531 542 542, e-mail: rekrutacja@mextra.pl.
dołacz do nas

Benefity dla Ciebie

Atrakcyjne wynagrodzenie
Umowa o pracę
Pakiet prywatnej opieki medycznej
Lunch Day
Szkolenia rozwojowe
Możliwość wyjazdów służbowych do wielu miast Europy
Cykliczne imprezy integracyjne
Szkolenia i wsparcie wdrożeniowe
Aktualne oferty pracy
Obecnie oglądasz oferty pracy w kategorii: Wszystkie
Stanowisko
Dział
Miejsce pracy

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży

Dział Sprzedaży
Chorzów/Kedzierzyn-Koźle
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Sprzedaż produktów firmy na podstawie otrzymanych zapytań (telefonicznych lub mailowych)
  • Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji sprzedaży
  • Obsługa klienta
  • Rozwój istniejącej bazy klientów oraz poszerzanie bazy klientów poprzez nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych, oferowanie oraz reklamowanie produktów firmy
  • Badanie rynku oraz konkurencji
  • Spotkania z klientami
  • Udział w targach branżowych


Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy w handlu / sprzedaży / obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów
  • wysoka odporność na stres
  • umiejętności analityczne
  • orientacja na cel
  • umiejętność pracy w zespole
  • zapał do pracy i chęć rozwijania swoich kompetencji


To oferujemy:

  • ciekawą, ambitną oraz pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od efektów pracy
  • możliwość długofalowego rozwoju kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne a także wsparcie coachingowe
  • pracę w rozwiniętej firmie z europejskim rynkiem sprzedaży posiadającej sklepy internetowe w kilkunastu krajach Europy
  • pracę w zgranym i kompetentnym zespole
  • miłą atmosferę
  • narzędzia potrzebne do realizacji zadań
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. SPRZEDAŻY

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Export Manager - rynek francuski

Dział Sprzedaży
Chorzów/Kedzierzyn-Koźle
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Sprzedaż i obsługa klienta francuskojęzycznego na podstawie otrzymanych zapytań (mailowych i/lub telefonicznych)
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz kalkulacji
  • Rozwój istniejącej bazy klientów oraz poszerzanie bazy klientów poprzez nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych, oferowanie oraz reklamowanie produktów firmy
  • Badanie rynku oraz konkurencji
  • Rozwój rynku - generowanie wzrostów sprzedaży na podstawie działań wynikających z analiz sprzedaży
  • Ścisła współpraca z członkami zespołu handlowego oraz Działem Marketingu
  • Udział w targach branżowych


Nasze wymagania:

  • znajomość języka francuskiego
  • doświadczenie w pracy w handlu / sprzedaży / obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów
  • wysoka odporność na stres
  • umiejętności analityczne
  • orientacja na cel
  • umiejętność pracy w zespole
  • zapał do pracy i chęć rozwijania swoich kompetencji


To oferujemy:

  • ciekawą, ambitną oraz pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od efektów pracy
  • możliwość długofalowego rozwoju kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne a także wsparcie coachingowe
  • pracę w rozwiniętej firmie z europejskim rynkiem sprzedaży posiadającej sklepy internetowe w kilkunastu krajach Europy
  • pracę w zgranym i kompetentnym zespole
  • miłą atmosferę
  • narzędzia potrzebne do realizacji zadań
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: EXPORT MANAGER - RYNEK FRANCUSKI

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Export Manager - rynek słowacki

Dział Sprzedaży
Chorzów/Kedzierzyn-Koźle
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Sprzedaż i obsługa klienta słowackiego na podstawie otrzymanych zapytań (mailowych i/lub telefonicznych)
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz kalkulacji
  • Rozwój istniejącej bazy klientów oraz poszerzanie bazy klientów poprzez nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych, oferowanie oraz reklamowanie produktów firmy
  • Badanie rynku oraz konkurencji
  • Rozwój rynku - generowanie wzrostów sprzedaży na podstawie działań wynikających z analiz sprzedaży
  • Ścisła współpraca z członkami zespołu handlowego oraz Działem Marketingu
  • Udział w targach branżowych


Nasze wymagania:

  • znajomość języka słowackiego
  • doświadczenie w pracy w handlu / sprzedaży / obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów
  • wysoka odporność na stres
  • umiejętności analityczne
  • orientacja na cel
  • umiejętność pracy w zespole
  • zapał do pracy i chęć rozwijania swoich kompetencji


To oferujemy:

  • ciekawą, ambitną oraz pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od efektów pracy
  • możliwość długofalowego rozwoju kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne a także wsparcie coachingowe
  • pracę w rozwiniętej firmie z europejskim rynkiem sprzedaży posiadającej sklepy internetowe w kilkunastu krajach Europy
  • pracę w zgranym i kompetentnym zespole
  • miłą atmosferę
  • narzędzia potrzebne do realizacji zadań
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: EXPORT MANAGER - RYNEK SŁOWACKI

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Export Manager - rynek czeski

Dział Sprzedaży
Chorzów/Kedzierzyn-Koźle
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Sprzedaż i obsługa klienta czeskiego na podstawie otrzymanych zapytań (mailowych i/lub telefonicznych)
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz kalkulacji
  • Rozwój istniejącej bazy klientów oraz poszerzanie bazy klientów poprzez nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych, oferowanie oraz reklamowanie produktów firmy
  • Badanie rynku oraz konkurencji
  • Rozwój rynku - generowanie wzrostów sprzedaży na podstawie działań wynikających z analiz sprzedaży
  • Ścisła współpraca z członkami zespołu handlowego oraz Działem Marketingu
  • Udział w targach branżowych


Nasze wymagania:

  • znajomość języka czeskiego
  • doświadczenie w pracy w handlu / sprzedaży / obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów
  • wysoka odporność na stres
  • umiejętności analityczne
  • orientacja na cel
  • umiejętność pracy w zespole
  • zapał do pracy i chęć rozwijania swoich kompetencji


To oferujemy:

  • ciekawą, ambitną oraz pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od efektów pracy
  • możliwość długofalowego rozwoju kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne a także wsparcie coachingowe
  • pracę w rozwiniętej firmie z europejskim rynkiem sprzedaży posiadającej sklepy internetowe w kilkunastu krajach Europy
  • pracę w zgranym i kompetentnym zespole
  • miłą atmosferę
  • narzędzia potrzebne do realizacji zadań
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: EXPORT MANAGER - RYNEK CZESKI

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Export Manager - rynek włoski

Dział Sprzedaży
Chorzów/Kedzierzyn-Koźle
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Sprzedaż i obsługa klienta włoskiego na podstawie otrzymanych zapytań (mailowych i/lub telefonicznych)
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz kalkulacji
  • Rozwój istniejącej bazy klientów oraz poszerzanie bazy klientów poprzez nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych, oferowanie oraz reklamowanie produktów firmy
  • Badanie rynku oraz konkurencji
  • Rozwój rynku - generowanie wzrostów sprzedaży na podstawie działań wynikających z analiz sprzedaży
  • Ścisła współpraca z członkami zespołu handlowego oraz Działem Marketingu
  • Udział w targach branżowych


Nasze wymagania:

  • znajomość języka włoskiego
  • doświadczenie w pracy w handlu / sprzedaży / obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów
  • wysoka odporność na stres
  • umiejętności analityczne
  • orientacja na cel
  • umiejętność pracy w zespole
  • zapał do pracy i chęć rozwijania swoich kompetencji


To oferujemy:

  • ciekawą, ambitną oraz pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od efektów pracy
  • możliwość długofalowego rozwoju kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne a także wsparcie coachingowe
  • pracę w rozwiniętej firmie z europejskim rynkiem sprzedaży posiadającej sklepy internetowe w kilkunastu krajach Europy
  • pracę w zgranym i kompetentnym zespole
  • miłą atmosferę
  • narzędzia potrzebne do realizacji zadań
  • pakiet prywatnej opieki medycznej


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: EXPORT MANAGER - RYNEK WŁOSKI

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Grafik kreatywny

Dział Marketingu
Chorzów
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja projektów atrakcyjnych pod względem estetycznym, sprzedażowym i funkcjonalnym.
  • Projektowanie oraz przygotowywanie materiałów marketingowych, promocyjnych obejmujące różne kanały komunikacji zgodne z przyjęta strategią firmy (m.in: reklamy prasowe, projekty na social media, newslettery, landing page, strony www, prezentacje, katalogi).
  • Przygotowanie projektów do druku i weryfikacja i ich poprawności pod względem technicznym.
  • Przygotowanie projektów stoisk targowych i reklam wielkoformatowych.
  • Współpraca z działem IT oraz EC dotycząca wdrażania kreatywnych rozwiązań w celu promowania naszych produktów na rynku polskim i zagranicznym.
  • Odpowiedzialność za wizerunek firmy i nadzór nad jego spójnością.
  • Wsparcie nas w zagadnieniach związanych z montażem wideo i innych form wizualnych.
  • Współpraca przy sesjach fotograficznych produktów (aranżacje).


Nasze wymagania:

  • Znajomości obecnych trendów w projektowaniu web i print.
  • Kreatywności połączonej z wyczuciem estetyki.
  • Zaangażowania w realizacji zadań.
  • Terminowego wykonywania powierzonych zadań.
  • Dokładności, uważności i odpowiedzialności w rozwiązywaniu bieżących problemów.
  • Biegłej znajomości obsługi programów graficznych pakietu Adobe (Photoshop, Ilustrator, InDesign).
  • Ciekawego portfolio prac.
  • Komunikatywności i umiejętność pracy w zespole.
  • Doświadczenia w projektowaniu e-commerce.


To oferujemy:

  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B z dużymi możliwościami rozwoju.
  • Stabilne i pewne zatrudnienie w młodym i prężnym zespole działającym w branży HoReCa na poziomie międzynarodowym.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Realizację ciekawych tematów marketingowych.
  • Duży budżet marketingowy na realizację celów.
  • Działania na rynkach międzynarodowych.
  • Pracę w zespole doświadczonych specjalistów.
  • Firmowe benefity m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, wsparcie szkoleniowe, coachingowe, dofinansowanie do karty MultiSport, darmowy parking...


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Magdalena Połeć Z-ca Dyrektora Marketingu tel: 790 259 301

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: GRAFIK KREATYWNY

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z językiem słowackim

Dział Sprzedaży
Chorzów
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa istniejących klientów na rynku słowackim poprzez udzielanie informacji o produktach i usługach firmy oraz rozwiązywanie wszelkich zapytań lub problemów, zgodnie z wysokimi standardami obsługi klienta.
  • Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na rynku słowackim i raportowanie ich realizacji.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych w języku słowackim w celu osiągnięcia korzystnych warunków handlowych dla firmy.
  • Regularna komunikacja z klientami w języku słowackim w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez firmę oraz ich specyfikacji technicznych.
  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział marketingu, logistyki czy obsługi klienta, w celu efektywnej realizacji procesu sprzedaży.
  • Udział w targach branżowych.


Nasze wymagania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka słowackiego
  • Doświadczenia w sprzedaży
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta
  • Umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu
  • Zorientowania na osiąganie celów i wyników sprzedażowych
  • Chęci rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, wiedza o narzędziach CRM będzie dodatkowym atutem


To oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Pracę w młodym, zaangażowanym i ambitnym zespole
  • Atmosferę opartą na wzajemnym poszanowaniu i wspólnych celach
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu, będącą liderem w branży
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i efektów pracy
  • Firmowe benefity m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, wsparcie szkoleniowe, coachingowe


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z językiem niemieckim

Dział Sprzedaży
Chorzów
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa istniejących klientów na rynku niemieckim poprzez udzielanie informacji o produktach i usługach firmy oraz rozwiązywanie wszelkich zapytań lub problemów, zgodnie z wysokimi standardami obsługi klienta.
  • Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na rynku niemieckim i raportowanie ich realizacji.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim w celu osiągnięcia korzystnych warunków handlowych dla firmy.
  • Regularna komunikacja z klientami w języku niemieckim w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez firmę oraz ich specyfikacji technicznych.
  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział marketingu, logistyki czy obsługi klienta, w celu efektywnej realizacji procesu sprzedaży.
  • Udział w targach branżowych.


Nasze wymagania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
  • Doświadczenia w sprzedaży
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta
  • Umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu
  • Zorientowania na osiąganie celów i wyników sprzedażowych
  • Chęci rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, wiedza o narzędziach CRM będzie dodatkowym atutem


To oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Pracę w młodym, zaangażowanym i ambitnym zespole
  • Atmosferę opartą na wzajemnym poszanowaniu i wspólnych celach
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu, będącą liderem w branży
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i efektów pracy
  • Firmowe benefity m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, wsparcie szkoleniowe, coachingowe


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Kierownik sprzedaży

Dział Sprzedaży
Kędzierzyn-Koźle/Chorzów
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja strategii sprzedaży spółki w Polsce i na rynkach międzynarodowych
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Budowanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami spółki
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
  • Współtworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych dla podległych pracowników
  • Optymalizacja procesów i standardów sprzedaży
  • Współudział w rozwoju oferty firmy i wdrożeniach nowych produktów
  • Aktywny udział w targach branżowych i analiza ich efektywności
  • Prowadzenie rozmów i negocjacji z kluczowymi klientami oraz partnerami biznesowymi
  • Ścisła i efektywna współpraca z działem marketingu
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji
  • Monitorowanie i poprawianie efektywności pracy podległych pracowników


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane studia podyplomowe z zarządzania, sprzedaży i marketingu) oraz szkolenia z zakresu sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość języka niemieckiego)
  • Kilkuletnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku
  • Kluczowe kompetencje: zarządzanie zespołem, koordynowanie pracy zespołów pracowniczych, zarządzanie przez cele, wykonywanie zadań i czynności zgodnie z założonymi celami, zarządzanie projektami, komunikatywność, techniki sprzedaży i negocjacji, inteligencja emocjonalna, współpraca w zespole menedżerów, motywowanie zespołu, kreatywność, innowacyjność, analityczność, odpowiedzialność, zarządzanie sobą w czasie, efektywność osobista


To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Wynagrodzenie zasadnicze zgodne z posiadanymi kompetencjami i doświadczeniem zawodowym
  • Premie i prowizje za zrealizowane cele
  • Szkolenia prowadzone przez ekspertów i wyjazdy integracyjne
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Karty sportowo-rekreacyjne


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • paczki świąteczne


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: KIEROWNIK SPRZEDAŻY

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z językiem francuskim

Dział Sprzedaży
Chorzów
zobacz szegóły
APLIKUJ
zobacz szegóły
APLIKUJ

Twój zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa istniejących klientów na rynku francuskim poprzez udzielanie informacji o produktach i usługach firmy oraz rozwiązywanie wszelkich zapytań lub problemów, zgodnie z wysokimi standardami obsługi klienta.
  • Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na rynku francuskim i raportowanie ich realizacji.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych w języku francuskim w celu osiągnięcia korzystnych warunków handlowych dla firmy.
  • Regularna komunikacja z klientami w języku francuskim w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez firmę oraz ich specyfikacji technicznych.
  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział marketingu, logistyki czy obsługi klienta, w celu efektywnej realizacji procesu sprzedaży.
  • Udział w targach branżowych.


Nasze wymagania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego
  • Doświadczenia w sprzedaży
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta
  • Umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu
  • Zorientowania na osiąganie celów i wyników sprzedażowych
  • Chęci rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, wiedza o narzędziach CRM będzie dodatkowym atutem


To oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Pracę w młodym, zaangażowanym i ambitnym zespole
  • Atmosferę opartą na wzajemnym poszanowaniu i wspólnych celach
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu, będącą liderem w branży
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i efektów pracy
  • Firmowe benefity m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, wsparcie szkoleniowe, coachingowe


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników


Kontakt do przełożonego działu:

Dominika Łyczkowska Kierownik Działu Sprzedaży B2C tel: 733 443 123

Do aplikacji należy dołączyć notkę:

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MEXTRA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, oraz innych rekrutacji prowadzonych przez firmę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ

Aplikujesz na stanowisko: SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM

dolącz do nas

Imię i nazwisko:

Adres email:

Telefon:

CV:


“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr101, poz. 926 ze zm. ).”