ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Dane osobowe pozyskane podczas przyjmowania reklamacji dotyczącej zakupionego w Mextra Sp. z o.o. produktu i w toku postępowania reklamacyjnego będą przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym do:
przyjęcia tej reklamacji i przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, prowadzenia przez nas badań i analiz, w tym analiz statystycznych, dla potrzeb badania skuteczności i udoskonalania naszej działalności, wykonania obowiązków prawnych zwianych z postępowaniem reklamacyjnym oraz ustalenia oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, przeciwdziałania ewentualnym nadużyciom lub oszustwom związanymi z reklamacją.
Administratorem danych jest MEXTRA Sp. z o.o. z którym, w sprawach związanych z danymi osobowymi, skontaktować się można korespondencyjnie na adres: Mextra Sp. z o.o. ul. Szkolna 15, 447-225 Kędzierzyn-Koźle, mailowo reklamacje@mextra.pl lub telefonicznie +48 531 542 542.
Podmiot danych ma prawo do sprostowania, dostępu do, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do organu nadzoru. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego. Niepodanie danych kontaktowych lub podanie danych niepoprawnych uniemożliwi poinformowanie klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
przyjęcia tej reklamacji i przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, prowadzenia przez nas badań i analiz, w tym analiz statystycznych, dla potrzeb badania skuteczności i udoskonalania naszej działalności, wykonania obowiązków prawnych zwianych z postępowaniem reklamacyjnym oraz ustalenia oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, przeciwdziałania ewentualnym nadużyciom lub oszustwom związanymi z reklamacją.
Administratorem danych jest MEXTRA Sp. z o.o. z którym, w sprawach związanych z danymi osobowymi, skontaktować się można korespondencyjnie na adres: Mextra Sp. z o.o. ul. Szkolna 15, 447-225 Kędzierzyn-Koźle, mailowo reklamacje@mextra.pl lub telefonicznie +48 531 542 542.
Podmiot danych ma prawo do sprostowania, dostępu do, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do organu nadzoru. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego. Niepodanie danych kontaktowych lub podanie danych niepoprawnych uniemożliwi poinformowanie klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.