Informacja skierowana do jednostek samorządowych
oraz wszystkich organizacji i podmiotów budżetu państwa.
Firma Mextra Sp. z o.o. bierze udział w przetargach i postępowaniach ofertowych ogłaszanych przez jednostki budżetu państwa.

W pierwszym kroku zachęcamy do skorzystania z fachowej wiedzy naszych handlowców, którzy pomogą w doborze produktów pod wszelkie wymogi, również te określone certyfikatami, czy sprecyzowane pod kątem technicznym. Handlowcy pomogą usystematyzować wiedzę produktową by dać Państwu wsparcie przy wyborze mebli czy tekstyliów.

FORMALNOŚCI

Jednostki budżetowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dokonują zakupów z odroczonym terminem płatności (7, 14 czy 21 dni).
Zamówienie takie standardowo musi być dopełnione formalnym dokumentem (umową lub zamówieniem wg poniższego wzoru) przesłanym do nas w formie skanu (lub opcjonalnie również drogą pocztową).

W zamówieniu należy zawrzeć:

  • zamawiany towar (ze wskazaniem modelu, kolorystyki, wymiarów, ilości);
  • ceny i/lub wartość zamówienia;
  • dane zamawiającego (ze wskazaniem nabywcy i odbiorcy);
  • pełny adres dostawy (nazwa obiektu/placówki lub imię i nazwisko odbierającego, ulica z numerem, kod pocztowy i miejscowość);
  • dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za odbiór na miejscu dostawy;
  • termin realizacji zamówienia;
  • pieczątka jednostki budżetowej wraz z podpisem osoby upoważnionej.

Wzór zamówienia do pobrania:

Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia następnego po przesłaniu oficjalnego zamówienia.
Handlowiec mailowo potwierdzi otrzymanie zamówienia i przyjęcie go do realizacji.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
SIEDZIBA GŁÓWNA
ODDZIAŁ WARSZAWA